keskiviikko 22. elokuuta 2012

Tekstin suurennus?

Hellou!
Osaisikos joku viisas neuvoa minua - eli mistä ihmeestä saan nämä tekstit isommaksi - uuden Bloggerin myötä nyt tämäkin teksti, mitä kirjoitan, on todella pientä -
samoin kommenttiosuuksien tekstit yms.- eihän tämmöinen ikäimmeinen tahdo nähdä näin pientä tekstiä......
blogissani julkaistu teksti on ihan luettavaa, mutta nyt kirjoittaessani tosiaan aikas pientä.....
help.....
Muoks. Selvennystä vielä - esim. Marjutin kommentti näkyy minulla aikas pienellä...eli tekstin sain isommaksi kirjoitusosiossani, mutta tämä vika on kaikkialla....myös muiden blogeihin kommentoidessani, teksti on pientä....

2 kommenttia:

Marjut kirjoitti...

Kun kirjoitat tekstiä tekstieditorilla, yläpalkissa on kohta 'Kirjasinkoko' (Tt), jos siinä on valittuna pieni, teksti on todellakin aika pientä. Muuta ei nyt heti tullut mieleen.

Hilkka kirjoitti...

Mullakin on käytössä tuo Tt= normaali, sitten vielä mulla lihavointi ja musta väri....tuota kommentointiosion kirjoitusta en tiedä, taitaa kaikilla olla yhtä pientä! Mä olen onneksi nykyään niin hyvänäköinen ja näen;-DD