torstai 11. maaliskuuta 2010

Kuvankäsittely????

Hyvät immeiset!
Apuanne taas kaipaisin!
Olen joskus ohjeen saanut, mutta tementikko taidan olla jo :(
eli
miten tuo kuvankäsittely toimii - en osaa muuta kuin just ja just liittää kuvan blogiini.... enkä sitä sitten käsitellä - oliko se siellä jossain Bloggerin eri kohdassa vai vai.....ja noita häivytyksiä ja utuista fiilistä olis kiva saada, samoin ylimääräiset pois jne jne.....
Niinkuin esim. edellisestä tyttökuvasta voisi ottaa tuon alla näkyvän pöytäpinnan pois ja laittaa utuiseen maailmaan....onnistuuko tällainen......
Kiitos :)))))))

4 kommenttia:

Kaija kirjoitti...

Heippa sinulle!
Minulla on ihan sama ongelma,tuskailen kuvien taustan kanssa:)
Löysin Callen sivuilta hyvät ohjeet miten käsitellä kuvat,en vaan itse ole vielä tehnyt sitä.

Viipula kirjoitti...

Minulla on omalla koneella Picasan kuvankäsittely ohjelma, käsittelen sillä kuvat postaamisen yhteydessä. Ohjelma on kyllä todella yksinkertainen...kun minäkin sitä osaan käyttää.
Ensin vaan kuva tallennetaan koneelle, sitten aloitetaan postaus, mennään bloggerissa:lisää valokuva, sitten selaa:valitaan haluamasi kuvan esikatselu ja sitten tulee vaihtoehto:muokkaa Picasassa, sitten valitaan se, muokataan, tallennetaan ja sitten valitaan jne...kuva tulee muokattuna bloggeriin postaukseen...
Selitys oli kyllä maailman surkein, mutta, näin meillä=O)

Kaija kirjoitti...

Picassa minullakin on mihin lataan kuvat ja sieltä sit bloggeriin.

Toukoleeni kirjoitti...

Samoin mulla on Picasa.Sillä mä suoristan,rajaan,parantelen värejä jne vain parilla napinpainalluksella.Omat säädötkin mahdollisia mutten itse käytä niitä.