keskiviikko 4. marraskuuta 2009

P*skarteluhaaste # 13


Taas on aika haasteen - teemana kraft/beige ja jokin muu väri. Minulla oli jo työn alla hääkortti, jonka olin leimannut beigeen taustaan, joten siitä se sitten alkoi muotoutua
- väreinä siis tässä BEIGE JA RUSKEA (ripsaus kultaa sallitaan noiden sormusten myötä...) Olen nyt tehnyt useita näitä rautalankasydämiä noista kukkasten varsista, minusta antaa kivan lisän tähänkin :)

Huomenna lähdenkin reissuun ukkokullan kanssa, Ruotsiin liiketoimintaseminaariin - tullaan vasta maanantaina pois. Olokeehan immeiseksi sen aikoo! Olen kyllä tehnyt etukäteispostauksia, joten jotain kamaa ilmaantuu....

11 kommenttia:

Ansku Aarremaasta kirjoitti...

Suloinen kuva ja kauniin kortin olet ympärille tehnyt.Sormukset kruunaa kokonaisuuden.

Marika kirjoitti...

Kaunis kortti ja erillainen koska leimasinkuvaa ei olla väritetty, ihana!

Laurelia kirjoitti...

Aivan upea kortti! :)

pipertäjä kirjoitti...

Onpas suloinen hääkortti! Ihanat värit olet yhdistänyt! Hauskaa matkaa!

SannaS kirjoitti...

Voi kun kaunis kortti! Ihanat värit! =)

Paukku kirjoitti...

On kaunis kortti. Ei se leimakuva aina väriä kaipaa jos muuten on kaikki kohdallaan.

Susa kirjoitti...

Kaunis kortti! Tunnelmallinen!

Hyvää reissua!!! :)

Niina kirjoitti...

Kiva kortti ja kauniin värinen myös. Suloinen leimakuva.

Hilkka kirjoitti...

Tämähän on todella tyylikäs ja upeat värit. Mulle vasta tänään selvis mikä tuo Kraft/beige on, onneksi se ei ole ihan kaikille muillekaan ollut selvä kun ovat kyselleet:))
Toivottavsti Ruotsin reissu oli antoisa, mulla lauantaina Jyväskylässä kummitätini hautajaiset. Alkaa olla suku niin iäkästä jo, äidin puolelta jo kaikki 90v täyttäneitä:)

Minsku kirjoitti...

Uskomattoman herttainen kortti! HERKKÄ! Kuva on kaunis, vaikkein väritetty olekaan. Myös ruskehtava korttipohja ja kauniit kukat sopii kuvaan:)

Unknown kirjoitti...

Elegantti kokonaisuus! Tosi kaunis!