keskiviikko 14. lokakuuta 2009

Tunnustusta pätkähti....


Sain tällaisen tunnustuksen Susalta, lämmin kiitos - tämän luonteeseen kuuluu paljastaa itsestään 7 asiaa mitä muut eivät tiedä... Ja antaa tämän 7 bloggaajalle.

1. Tanssin kotona, ennen vanhaan enemmänkin - hypin, heilun, sheikkaan, jytään, balleroin..
2. Olen joskus kuin raivotautinen, jos vaikka kynä on kateissa, saan niin hirveän hepulin, että ei oo kivaa kellään....nämä viihdevuodet vielä tuntuvat pistävän vettä kiukaalle...
3. Nuorena minua kiehtoi psykologin ammatti - mutta en edes yrittänyt minnekään, koska totesin, että älyllinen kapasiteettini ei ole riittävä....
4. Vielä nuorempana, tyttösenä, halusin mainostoimistoon töihin - koska en osannut piirtää, en edes kokeillut sitä(kään) - ennen vanhaan varmasti edellytettiin piirrustustaitoja ...
5. Olen yltiösuojeleva äiti - jos poikaani kiusataan, olen melkein valmis menemään "vetämään turpaan" kiusaajaa - ihan aikuismaista....
6. Mökillä tai muualla voisin tuijottaa järvelle tuntitolkulla, se on rauhoittavaa....
7. Minulla on 8 sisarusta!!

Olin laittamassa tätä eteenpäin, mutta monella suosikillani näyttää tämä jo olevan, joten jätän sen nyt tekemättä :)

1 kommentti:

Susa kirjoitti...

Kommentoisin kohtaan 5: Eihän se ole äitin syy, jos toiset eivät kasvata lapsiaan oikein ;) hih! Minussa kanssa herää oikea karhuemo, jos lapsiani kiusataan... Vois melkein käydä neuvomassa kiusaavan lapsen vanhempiakin... Aikuismaista.. Eikö? ;)